1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189313

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Man kan alltid tänka sig hur det vore att vara GIF-supporter, och vips så känns det lite lättare... :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Jag har en allmän kommentar till läget.Varför är alla så förvånade och kritiska mot spelare hit och spelare dit,Challe o.s.v.Det är väl bara konstatera att laget inte är tillräckligt bra.Och med tanke på de spelare som försvann inför säsongen så är väl tabelläget ungefär som förväntat eller?.Det är bara kämpa på och göra så gott det går,med lite flyt så kanske vi slipper kvala.Jag kommer då att fortsätta gå på matcherna och hoppas att vi kan undvika kvalserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...