1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189308

Sv: Apropå nånting...
Hade man faktiskt brytt sig om Giffarna också så hade nog snaran varit upphängd och klar nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Jag tycker det är förbannat skönt att Giffarna inte gick upp. De fattar ju ingenting. Ledningen i den där klubben är fanimej sorglig! De har ingenting, absoult ingenting i Allsvenskan att göra så länge man inte begriper vikten och värdet utav en mental coach på heltid. HELTID SA JAG. Inte 5 timmar i halvåret. Konditionsmässigt finns inget att anmärka på. Men det brister nåt förbannat i skallarna. Och de har man fortfarande inte förstått år 2009.

Hoppas Giffarna åker ur Superettan också. Ner i avgrundets helvete. Den dagen den föreningen blir professionell är de välkomna tillbaka!

KORPGÄNG SKALL BEHANDLAS SOM KORPGÄNG OCH FÅ SINA 15 MIN I RAMPLJUSET - ABSOLUT INGENTING MER!

NEVER!

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Man kan alltid tänka sig hur det vore att vara GIF-supporter, och vips så känns det lite lättare... :-)

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Men nu är man inte det.
Själv höll jag på IFK Sundsvall en gång i tiden. Var spelar dom nu?
Div.6 trippelmellersta Västernorrlands inlandsytterkantsserie?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...