GaffelN: Det där handlar inte om att "negga" laget. Det är mest en grej som hängt med bara och jag kan faktiskt finna det "typiska" och komiska i det hela.
Inlägg: 1189352
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Men det är precis vad det blir. Kan faktiskt inte se varken det typiska eller komiska med att folk letar efter saker att klaga på.