Inlägg: 1189428
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ska de ha lagfest efter varje förlust framöver så kan Sundsvall förvandlas till Sveriges New Orleans i vinter.
Och nej, det är fan inte acceptabelt, barnvakt eller inte.
Straffträning ala Tikhonov skulle de ha haft hela lördagskvällen.
Men det här är ju ett "framgångs"recept som har använts sedan 70-talet. Timrå festar andra lag tränar.
Men självdisciplin och stolthet är två ord som uppenbarligen saknas i årets trupp.
Lagfester och annat trams det har man innan eller efter säsongen inte mitt uppe i när klubben slåss för sin existens i högsta serien.
Och nej, det är fan inte acceptabelt, barnvakt eller inte.
Straffträning ala Tikhonov skulle de ha haft hela lördagskvällen.
Men det här är ju ett "framgångs"recept som har använts sedan 70-talet. Timrå festar andra lag tränar.
Men självdisciplin och stolthet är två ord som uppenbarligen saknas i årets trupp.
Lagfester och annat trams det har man innan eller efter säsongen inte mitt uppe i när klubben slåss för sin existens i högsta serien.
Badvakt kan säkert behövas för TIK är ute på djupt vatten nu.