1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614755 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189429

Sv: Apropå nånting...
Ska de ha lagfest efter varje förlust framöver så kan Sundsvall förvandlas till Sveriges New Orleans i vinter.

Och nej, det är fan inte acceptabelt, barnvakt eller inte.

Straffträning ala Tikhonov skulle de ha haft hela lördagskvällen.

Men det här är ju ett "framgångs"recept som har använts sedan 70-talet. Timrå festar andra lag tränar.

Men självdisciplin och stolthet är två ord som uppenbarligen saknas i årets trupp.

Lagfester och annat trams det har man innan eller efter säsongen inte mitt uppe i när klubben slåss för sin existens i högsta serien.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Deras arbete är att spela hockey för Timrå eller hur?.Du menar alltså att man inte på ledig tid får gå ut och festa?.Vilken arbetsgivare kan hindra det?.Inte min iallafalll,vore ju märkligt om min chef sa då jag gör helg på fredag.e.m att" nu dricker du ingen sprit i helgen".Klart dom får gå på krogen hur mycket dom vill.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.