1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189454

Sv: Apropå nånting...
Realist:

Nu är ju hockeyspelare inget vanligt 9-5 kneg. Men visst ska de få göra vad de vill på sin lediga tid.

Det är heller egentligen inte poängen tycker jag.

Om jag har det tungt på jobbet och inte presterar det jag ska då blir inte jag festsugen utan snarare tvärtom. Dessutom så sitter jag nog snarare hemma och tar mig en allvarlig funderare på varför jag inte klarar av att sköta mitt jobb på den nivå som min arbetsgivare förväntar sig av mig än jag helt bekymmerslöst ränner på krogen. Här tar vissa till flaskan och jag har viss förståelse för det men det får stå för dem.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Du har kanske rätt,tycker bara att det blev lite för mycket fokus på den här krogsvängen.Hade dom toppat tabellen hade det nog inte kritiserats.Man får väl inse att tabellen inte ljuger.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.