Inlägg: 1189455
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: jo, har exakt samma tankar, man har ju köpt säsongskortet på PPV - man kan ju inte bara lägga ner....
Nu är det tungt å skit nödigt osv. jag kommer fortsätta att sitta å vråla hemma i soffan så fort timrå spelar. vad är annars meningen med vintern?
korpen innebandy?
SM GULD å forza timrå!!!