söder över: jo, har exakt samma tankar, man har ju köpt säsongskortet på PPV - man kan ju inte bara lägga ner....
Inlägg: 1189456
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo:
Nä, man blir fruktansvärt besviken när det går så här tungt. Man bänkar sig framför tv:n match efter match med förhoppningar, och slåss bara längre och längre ner i besvikelsen.
Men ge upp och lägga ner finns ju inte.
På torsdag så sitter jag i soffan med tröjan på. Nästa lördag ska jag vara på plats i klacken och bidra med energi !
Kom igen Timrå !
Nä, man blir fruktansvärt besviken när det går så här tungt. Man bänkar sig framför tv:n match efter match med förhoppningar, och slåss bara längre och längre ner i besvikelsen.
Men ge upp och lägga ner finns ju inte.
På torsdag så sitter jag i soffan med tröjan på. Nästa lördag ska jag vara på plats i klacken och bidra med energi !
Kom igen Timrå !