Inlägg: 1189538
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Det jag menar är att man inte kan skylla Timrås misslyckande på 14 & 24.
btw #24an har btw +1 i +- statistiken i ett bottenlag. Oscar Sundh har +- 0 hos serieledarna.
btw #24an har btw +1 i +- statistiken i ett bottenlag. Oscar Sundh har +- 0 hos serieledarna.
Sv: Apropå nånting...
RTS:
Nä, usch nej. Oscar Sundh?
En spelare som visade 100% hjärta i alla lägen. En sådan spelare passar ju absolut inte in i Challes/Linkans lagbygge!
Nä, usch nej. Oscar Sundh?
En spelare som visade 100% hjärta i alla lägen. En sådan spelare passar ju absolut inte in i Challes/Linkans lagbygge!
Bergius: ja det känns ju bra att veta att Starkov presterat det som förväntas då, det gör det hela så mkt enklare.
Då kan man ju verkligen ifrågasätta dessa värvningar om dom nått upp till Timrås ambitioner.
Men Oscar Sundh höll väl inte måttet då förmodar jag.
.