Inlägg: 1189542
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bergius: Nej men man kan skylla fjortons o tjugofyrans misslykande på värvningsansvariga. Kan man ha med sådana spelare, i Tiks ambitioner 2009/2010, dvs final?
Sedan håller jag med dig att de mer etablerade spelarna har större del i fjaskot hittils, men dessa har/hade iallafall kunnandet.
Sv: Apropå nånting...
Bergius: Det där var ju intressant!!!
Man kanske kan säga att 24 spelar som -11 å 14 som typ minus 6 men i verkliga livet så gör dom det dom ska!!!
Jag skulle vilja se lite agressivare målvakts spel men det vore bara en bonus!
största felet tror jag heter dåligt självförtroende å det går bara att sparka genom att börja vinna matcher...
Man kanske kan säga att 24 spelar som -11 å 14 som typ minus 6 men i verkliga livet så gör dom det dom ska!!!
Jag skulle vilja se lite agressivare målvakts spel men det vore bara en bonus!
största felet tror jag heter dåligt självförtroende å det går bara att sparka genom att börja vinna matcher...
btw #24an har btw +1 i +- statistiken i ett bottenlag. Oscar Sundh har +- 0 hos serieledarna.