RTS: Ah, nu hänger jag med! Skulle ju lätt haft Sundh istället för Samuelsson, just för den defensiva arbetsinsatsen. Ang. Starkov så kanske det är värt att avvakta lite till.
Inlägg: 1189569
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Det handlar väl naturligtvis om pengar också. Sundh var förmodligen inte så billigt som man vill tro.