Olle: Det handlar väl naturligtvis om pengar också. Sundh var förmodligen inte så billigt som man vill tro.
Inlägg: 1189572
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Det har du säkert rätt i. Innan säsongen startade var det väl heller inte många som saknade honom? Jag tycker iaf att det var rätt beslut att släppa honom, det är lättare att träna spelare att spela boxplay än vad det är att få dom att hitta nätet.