1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189576

Sv: Apropå nånting...
Kolan,s tjej bloggar. Taget från kommentarer om Lördagen,s lagfest:

-hahaha såg inte att du hade tagit av strupbyxorna!! De var ej toppen kväll, vi får göra om de=) men då får vi kanske gå ut som oss själva hihi annars börjar folk tro att ett zoo har kommit till stan ;) kram
Skrivet av Marie 2009-10-19 kl 12:55

Tessi svarade 19 oktober 2009 klockan 16:23:
-Haha, jag har hittat dem :) Sås hade inte tagit av mig dom ute som tur var. Haha! Det var hur kul som helst, klart vi måste göra om det. Men som sagt, som oss själva :) KramKram!

Om tjejerna har svåra stavningsfel idag Måndag, då undrar jag hur träningen för grabbarna gick ?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.