1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189932

Sv: Apropå nånting...
Olle: Tänk dig om Skogs skulle göra samma sak som Björk lyckades med och i samma skede av matchen. Då tror jag att någon skulle få en hjärninfarkt här, ingen nämnd och ingen glömd.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
T T: Ja det var en helvetisk bjudning men kuuuben! Jag har aldrig varit så förbannad på domaren i en match jag egentligen inte brytt mig om men kuben måste ner i allsvenskan!

Varför dömer han exempelvis bort HV's mål i andra (eller första?), när djurgårdsmålvakten tar med sig pucken och allt in i målet när han lägger sig bakåt? Om HV-spelarna frågade så sa han säkert att han inte såg pucken (no shit, du hade inte hunnit längre än till blå) men varför konsulterade han inte måldomaren?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.