1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189937

Sv: Apropå nånting...
T T: Ja det var en helvetisk bjudning men kuuuben! Jag har aldrig varit så förbannad på domaren i en match jag egentligen inte brytt mig om men kuben måste ner i allsvenskan!

Varför dömer han exempelvis bort HV's mål i andra (eller första?), när djurgårdsmålvakten tar med sig pucken och allt in i målet när han lägger sig bakåt? Om HV-spelarna frågade så sa han säkert att han inte såg pucken (no shit, du hade inte hunnit längre än till blå) men varför konsulterade han inte måldomaren?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle: Ingen domare är nån riktig domare numera om han inte har tarmar nog att döma bort ett mål, det vet TIK...

dum, dummare-domare!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.