Inlägg: 1189937
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Ingen domare är nån riktig domare numera om han inte har tarmar nog att döma bort ett mål, det vet TIK...
dum, dummare-domare!
Varför dömer han exempelvis bort HV's mål i andra (eller första?), när djurgårdsmålvakten tar med sig pucken och allt in i målet när han lägger sig bakåt? Om HV-spelarna frågade så sa han säkert att han inte såg pucken (no shit, du hade inte hunnit längre än till blå) men varför konsulterade han inte måldomaren?