Inlägg: 1189945
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
"Tror du Zlatan Ibrahimovic skulle gå ut på en lokal i Barcelona t ex efter en blytung hemmaförlust? Tror du det?"
Nej men uppenbarligen kan han festa efter kvalfiaskot. Där ser man...
"Tror du Zlatan Ibrahimovic skulle gå ut på en lokal i Barcelona t ex efter en blytung hemmaförlust? Tror du det?"
Nej men uppenbarligen kan han festa efter kvalfiaskot. Där ser man...
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/landslaget/article5960449.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/landslaget/article5960449.ab
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Förstår inte vad Zlatan har med saken att göra, men nej det tror jag inte. Inte med respekt för fansen utan snarare skräck. Och förmodligen så har dom betydligt hårdare regler där som styr vad dom får och inte får göra på fritiden.
Nu handlade det inte om vad dom tjänar, du skrev att dom "flashar" med pengarna på krogen.
Vissa här inne verkar tro att spelarna skiter i hur det går "Dom kan ju bara byta klubb om Timrå åker ur" Men hur dom spelar nu påverkar ju deras lön vid nästa förhandling, så det är väl klart att dom gör sitt bästa. Sen så är nog dom flesta på den här nivån riktiga vinnarskallar som hatar att förlora.
Nu handlade det inte om vad dom tjänar, du skrev att dom "flashar" med pengarna på krogen.
Vissa här inne verkar tro att spelarna skiter i hur det går "Dom kan ju bara byta klubb om Timrå åker ur" Men hur dom spelar nu påverkar ju deras lön vid nästa förhandling, så det är väl klart att dom gör sitt bästa. Sen så är nog dom flesta på den här nivån riktiga vinnarskallar som hatar att förlora.
Sedan får spelarna supa bäst de vill i mina ögon. Men man går inte ut på krogen samma kväll man spelat med huvudet under armarna och torskat. Tror du Zlatan Ibrahimovic skulle gå ut på en lokal i Barcelona t ex efter en blytung hemmaförlust? Tror du det?
Jag vill ha ett ärligt svar på den frågan!