1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189949

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Förstår inte vad Zlatan har med saken att göra, men nej det tror jag inte. Inte med respekt för fansen utan snarare skräck. Och förmodligen så har dom betydligt hårdare regler där som styr vad dom får och inte får göra på fritiden.

Nu handlade det inte om vad dom tjänar, du skrev att dom "flashar" med pengarna på krogen.

Vissa här inne verkar tro att spelarna skiter i hur det går "Dom kan ju bara byta klubb om Timrå åker ur" Men hur dom spelar nu påverkar ju deras lön vid nästa förhandling, så det är väl klart att dom gör sitt bästa. Sen så är nog dom flesta på den här nivån riktiga vinnarskallar som hatar att förlora.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.