1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189946

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Bara inse att Sundsvall är en väldigt liten stad - man lider med spelarna som inte kan röra sig fritt. Nog för att jag kan tyckte det opassande att man går ut och "firar" efter en förlust men i övrigt måste man ju kunna leva som vanliga människor.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johan J: Detta har absolut ingenting att göra med hur mkt de dricker eller att de aldrig skall få vara människor och ha ett privatliv. Det handlar om moraliska värdegrunder. Hur omgivningen ser på saken och uppfattar det hela. Det har jag försökt poäntera vid åtskilliga tillfällen i den här debatten men det verkar som jag skriver inför blinda ögon. Man gör lösryckta citat av det jag har sagt taget ur ett sammanhang och vinklar det till att jag vill inskränka i spelarnas privatliv dygnet runt. Det är ju för fan sorgligt att se hur vissa människor tolkar det man säger!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.