Inlägg: 1189957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så hälsar vi Sonnie välkommen tillbaks.
"Klivit upp kl 6 varje morgon och tränat...".
Verkar ha legat i, men är ju givetvis matchotränad.
"Klivit upp kl 6 varje morgon och tränat...".
Verkar ha legat i, men är ju givetvis matchotränad.
Olle: Nu borde iallafall denna diskussion närma sig ett behövligt slut.
Snart är det match igen, och sällan har det känts så enkelt att hämta 3p i Luleå.