Inlägg: 1189958
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
PEAP: Han är skön :)
"Det är inget i övrigt som oroar mig, förutom bussresan imorgon (läs: idag). Torsdag blir nog min bästa match någonsin, säger han och ler."
Spelmässigt kan vi inte förvänta stordåd (1:a matchen för säsongen o jetlag på det) men attitydmässigt i laget.
"Det är inget i övrigt som oroar mig, förutom bussresan imorgon (läs: idag). Torsdag blir nog min bästa match någonsin, säger han och ler."
Spelmässigt kan vi inte förvänta stordåd (1:a matchen för säsongen o jetlag på det) men attitydmässigt i laget.
Sv: Apropå nånting...
PEAP: Jag tycker att han ser vätränad ut, det bådar gott. Nu väntar vi bara på en repris av -WOOOHOOO LETS EMTY THE TANK BOYS!!! Det finns nog mycket bränsle att tömma på vissa håll.
"Klivit upp kl 6 varje morgon och tränat...".
Verkar ha legat i, men är ju givetvis matchotränad.