Inlägg: 1190091
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: För mig är ishockey inte bara ett spel utan även underhållning och då anser jag att en matbit och någon öl lite nu och då hör till.
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Ja varför dricker folk överhuvudtaget? Det är ju rakt en skandal att ett alkoholförbud inte tagits i bruk än i det här landet. Skål!
Ingen kan väl försvar det, issofall vad är det för ledare som står för sånt.
Under den andra delen av säsongen behöver dom inte vara mammas gullgossar hela tiden,det räcker med en sund inställning och ansvar.