Nybbe: För mig är ishockey inte bara ett spel utan även underhållning och då anser jag att en matbit och någon öl lite nu och då hör till.
Inlägg: 1190106
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: dricker du även när du ser på tv´n ,det hör inte väl till att dricka öl och se på tv`n
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Så tror jag även alla som sitter i Restaurangen,Logerna framför Tv´n etc också tycker.
Tur att alla dessa idioter genererar en del pengar till Timrå.