Inlägg: 1190108
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Jo men så är det ju. Det är slipsnissarna och marginalåskådarna som man gör pengar på, inte på de på ståplats.
Ambroo: Så tror jag även alla som sitter i Restaurangen,Logerna framför Tv´n etc också tycker.
Tur att alla dessa idioter genererar en del pengar till Timrå.