T T: Vi väntar på ambulans från Sunderby Sjukhus.
Inlägg: 1190394
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Johan J: Jag tyckte hanteringen av den stackars pojken såg tafflig ut. Ingen ambulanspersonal på plats och det var ju knappt att dom fick på stödkragen.