Johan J: Jag tyckte hanteringen av den stackars pojken såg tafflig ut. Ingen ambulanspersonal på plats och det var ju knappt att dom fick på stödkragen.
Inlägg: 1190399
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Olle: Ja, man är väl van att vänta... Segt som fan är det ju där uppe men riktigt så illa är det nog inte. Finns det inget ambulanspersonal (vilket skulle förvåna mig) så ligger Räddningstjänsten bara ett stenkast från Delfinen.