Anger, Karlsson i all ära, men den största besvikelsen har Andreas Lindbäck varit. Hemskt dåligt!
Inlägg: 1190416
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
RocknRolf2: Jag blir så förbannad över att han får stå, tendenserna har ju hela tiden varit åt det här hållet. Varför inte ge Åkerlund chansen, hans inledning har ju varit klart godkänd.