RocknRolf2: Jag blir så förbannad över att han får stå, tendenserna har ju hela tiden varit åt det här hållet. Varför inte ge Åkerlund chansen, hans inledning har ju varit klart godkänd.
Inlägg: 1190422
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Olle: Åkerlund är solklar etta, men som Challe matchar det här laget så är jag inte förvånad.