Inlägg: 1190440
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Kevin O Shea: Oki jag förstår dig,Känns på samma sätt för mig när nubbenboys får pisk.
Men som läget är nu så är det full fokus på TIMRÅIK.skulle smaka med poäng ikväll.
Men som läget är nu så är det full fokus på TIMRÅIK.skulle smaka med poäng ikväll.
Jag blir lycklig när modo förlorar...