Varför tar man Hynning? Kall som flytande kväve ju
Inlägg: 1190454
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Kattgubben:
Antagligen för att man hoppas att han ska sätta den och komma i gång.
Antagligen för att man hoppas att han ska sätta den och komma i gång.