Inlägg: 1190536
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: Man slår på webradion och direkt ett friläge för Luleå och utvisning. Ska man slå av?
En chansning av Challe när Hynning tog straffen, nu lär han inte göra mål på hela säsongen...
Spelet ser fortfarande lika dåligt ut, långt mellan lagdelarna inga snabba spelvändningar. Individuella prestationer som håller oss kvar i matchen.
1-2 Nu kör v!