Inlägg: 1190655
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: Karlsson vet vad positionsspel betyder, han hinner bara inte dit i tid. Nä seriöst, jag tycker verkligen att han är SÅ dålig. Minst ett förödande misstag per match som renderar i ett baklängesmål. Det är ju omöjligt att spela en hel match utan att göra misstag i hockey men när man misslyckas så kapitalt som Skogs, då blir det 100 gånger mer tydligt...och matchavgörande.
Så j-vla dålig är inte Skogs. Karlsson är exempelvis inte ett dugg bättre.