Inlägg: 1190672
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: Enligt komentatorn linkade han ut under första perioden
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: Ja minsann jag ställer mig frågan varje match hur han kunde bli så hyllad i AHL som han blev, har jag missbedömt AHLS kvalité totalt?
Du har rätt angående Karlsson. Men frågan är ju då varför han inte orkar? Han kan inte vara bra tränad. Tjocka kinder om man säger så.