Jag ber alla HS medlemmar som tycker Skogs gör det fantastiskt att kolla lite extra på nr 23, förra bytet bestod av 4st grova felbeslut. Jag är rädd att han sänker oss totalt idag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag ber alla HS medlemmar som tycker Skogs gör det fantastiskt att kolla lite extra på nr 23, förra bytet bestod av 4st grova felbeslut. Jag är rädd att han sänker oss totalt idag.
Jag hoppas han vinner matchen åt oss idag