Simmalugnt: Nu är det godnatt
Inlägg: 1190751
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Albrandt är ju en jävla idiot som vänder ryggen till i sista sekunden, för att sedan filma när han får smällen. Sån skit måste bort från hockeyn.