Inlägg: 1190809
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: Jag var tveksam till Challe redan från början.
Bort med han och linkan inför nästa säsong oavsett om vi lirar allsvenskt
eller elitserien.
Bort med han och linkan inför nästa säsong oavsett om vi lirar allsvenskt
eller elitserien.
Nä, men Challe har varit här i 3 säsonger och inte fått till spelet.