1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190915

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
NYP: Vad är din första insats i agerande då? Vad föreslår du att vi andra ska göra? Hur set din plan ut?

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Kerstin_k: Till att börja med släppa hela den gemytliga "vi älskar alla" känslan som de flesta besitter. Det är dags för de som bestämmer att börja inse att vi supportrar inte kommer att ta mer skit, vi kommer aldrig att finna oss i att de som är ansvariga agerar som de gör i denna situation. Det är ni som är valda av oss som medlemmar i Timrå för att sköta ert arbete korrekt. Om ni inte sköter ert arbete korrekt och inte agerar för Timrås bästa så kommer vi vara där och påminna er om vem som ni representerar - nämligen klubben och oss supportrar, inte er själva!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22

Någon som har koll på varför Karlsson utgick? Var det p.g.a. den otäcka skadan på Luleå-spelaren? Jag tycker att Karlsson började väldigt bra i den här matchen och spelade fysiskt den lilla tid han fanns på isen.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.