Leffe: Att få ut sin besvikelse och ventilera sig genom att byta tankar med likasinnande helar mig en aning, men det är ju alltid roligt att man kan glädja nån.
Tycker du att det ser bra ut, kan du peka på en punkt? Är du inte orolig och hur kan du isåfall inte vara det? Har du nåt hockeyintresse överhuvudtaget? Lider du inte?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker du att det ser bra ut, kan du peka på en punkt? Är du inte orolig och hur kan du isåfall inte vara det? Har du nåt hockeyintresse överhuvudtaget? Lider du inte?