haggen: Bra skrivet haggen, men du har fel tränare dock.
Redan till november vill jag se Juahni Tamminen, om inte han får fart på detta då kan vi lämna wo fram till kvalserien. Finlands sämsta förlorare, det vore något för dagens TIK.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Redan till november vill jag se Juahni Tamminen, om inte han får fart på detta då kan vi lämna wo fram till kvalserien. Finlands sämsta förlorare, det vore något för dagens TIK.
www.hbl.fi/text/sport/2009/4/11/w26020.php