1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1190954

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Leffe: Det här med supportrarnas stöd tror jag är fullständig nonsens i det här läget. Lösningen till det här är inte att klacken står och sjunger "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" med tomma blickar vid 0-4 efter två perioder hemma på lördag utan att det visas känslor. Det visas väldigt mycket känslor kring den här föreningen men inte ett skit under matcherna? Hur kommer det sig? Hur kan opinionen kräva Charles avgång här, men man kan inte skymta ett spår av det under matcherna?

Det ställs väldigt mycket krav här men från läktaren är det tyst, den plats yttrat missnöje faktiskt skulle kunna ge effekt.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Knylan: Förbannat bra inlägg. Du beskriver det förbannat bra där.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Knylan:


Sanningen är väl att alla verkar vara "rädd" för Charles. Lite zlatan varning, ingen reporter verkar våga ställa en besvärlig fråga.

Frågan är om någon i klubben vågar stå upp mot challe, vem ska framföra att han får kliva åt sidan?

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Knylan:

Tomma blickar säger väl allt, eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.