1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190964

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Skarin: Nä vi kan väl enas om det då. lol

men inte var det godkännt heller, jag kräver mer av ett lag som ligger så här risigt till i serien. jag vill se ett lag som till 200% går in i alla byten och verkligen kämpar (så det syns), förlite fart och förlite närkontakt.

Jaja det blir nog bra om hundra år eller så, men just nu om inget händer så känns denna säsongen bara som en transportsträcka mot kvalserien. När släpps biljetterna? Gäller säsongskortet i kvalserien eller kostar det lika mycket som ett eventuellt slutspel.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
RED DEVILS: Utan att ha läst hela ditt inlägg så finns det anledningar till att vi ligger där vi ligger. Och det handlar inte bara om Challe utan även om själva spelarmaterialet och hur rollerna är fördelade osv osv....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.