RED DEVILS: Ibland måste man tydligen vara öbertydlig i det som skrivs. Inget ängsligt petande med klubban längre - menas: i förhållande till tidigare! I det fallet finns väl egentligen bara förbättringar att vänta, eller hur? Med det menar jag att från att bara petat med klubban så börjar man nu använda kroppen mera. Första gången igår, mot Luleå.
Sen att motståndarna kommer in framför mål alldeles för lättvindligt, helt rätt. Våra backar blir dessutom ikapp/frånåkta av "fientliga" forwards men det är kanske naturligt eftersom en forward ju, normalt, är speedigare än en back.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Inget ängsligt petande med klubban längre - menas: i förhållande till tidigare! I det fallet finns väl egentligen bara förbättringar att vänta, eller hur? Med det menar jag att från att bara petat med klubban så börjar man nu använda kroppen mera. Första gången igår, mot Luleå.
Sen att motståndarna kommer in framför mål alldeles för lättvindligt, helt rätt. Våra backar blir dessutom ikapp/frånåkta av "fientliga" forwards men det är kanske naturligt eftersom en forward ju, normalt, är speedigare än en back.