Dunc: oherregud, jag antar du tycker det är rätt att starta BP med Skogs , o Moe, Corso med MPS, Vi övriga tror tror nämligen dessa kan prestera mer offensivt än defensiv, men inte du då..Attt jag en svarar på detta.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dunc: oherregud, jag antar du tycker det är rätt att starta BP med Skogs , o Moe, Corso med MPS, Vi övriga tror tror nämligen dessa kan prestera mer offensivt än defensiv, men inte du då..Attt jag en svarar på detta.