Skogs är och har alltid varit en säkerhetsrisk och sådana har vi inte plats för.
När kontraktet med Skogs går ut så hoppas jag att Timrå skriver under ett kontrakt där man dyrt och heligt lovar att aldrig mer värva en spelare från Mora.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skogs är och har alltid varit en säkerhetsrisk och sådana har vi inte plats för.
När kontraktet med Skogs går ut så hoppas jag att Timrå skriver under ett kontrakt där man dyrt och heligt lovar att aldrig mer värva en spelare från Mora.