Simmalugnt: Det är sant men i mina ögon är det marginellt roligare att laborera med den trupp vi har istället för att drömma om nyförvärv som inte kommer att hända. Det här är våran lott i år, däremot tror jag att det går att få ut fan så mycket mer av den än vad ledningen lyckats med än så länge.
Inlägg: 1191272
Svarskommentarer
Sv: Sparka Challe!!!
Olle:
Det var ingen kritik mot dig utan mer ett konstaterande i sig att ja det kan faktiskt vara ett alternativ. Vilket i och för sig är lite sorgligt.
Det var ingen kritik mot dig utan mer ett konstaterande i sig att ja det kan faktiskt vara ett alternativ. Vilket i och för sig är lite sorgligt.