Inlägg: 1191332
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ...och varför över huvud taget titta på fotboll?
en ren pausunderhållning några varma sommarmånader när det inte är ishockey...
en ren pausunderhållning några varma sommarmånader när det inte är ishockey...
Helt allvarligt så är jag en mycket stor vän av minimalism. Denna konstform är underskattad. Varför svamla på i avhandlingslånga inlägg angående en så trivial sak som ishockey? Det handlar trots allt bara om att göra ett mål mer än motståndaren. Jag skiter t ex fullständigt i vilken back som varit bäst eller sämst när Timrå IK ändå har torskat med hedersamma 2-3. Vem bryr sig? En jävla random-sport är vad den är! Varför ägna kolumn efter kolumn med aptrista så kallade analyser...?