Inlägg: 1192117
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TIKbiff: Vem/Vilka som ville ha bort Lill-Kenta vill nu ha tillbaka honom? Och isåfall så är det väl bra att de ändrat sig?
lill-kenta, för några år sedan var det ett jävla skrik på merparten härinne att han skulle bort för att inga juniorer får chansen.
själv vill jag inte ha tillbaka honom,men å andra sidan vill jag inte ha kvar challe heller.
Tänk vad fort man kan glömma, jävla dubbelmoral.
godmorgon förresten.