Dessa RADER brukar jag alltid skriva, alternativt detta brukar jag alltid skriva. Så skulle det ha stått.
Efterlyses!!! En edit-funktion så som den på svenskafans.com eller patronerna.se/forum. Ska det vara så jävla svårt??? Många håller med mig i denna fråga. Jag hatar att skriva fel och ogillar att slösa bort inlägg på att korrigera mig själv i efterhand. Inte omöjligt att det blev fler misstag än så, men nu skiter jag i det här...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dessa RADER brukar jag alltid skriva, alternativt detta brukar jag alltid skriva. Så skulle det ha stått.
Efterlyses!!! En edit-funktion så som den på svenskafans.com eller patronerna.se/forum. Ska det vara så jävla svårt??? Många håller med mig i denna fråga. Jag hatar att skriva fel och ogillar att slösa bort inlägg på att korrigera mig själv i efterhand. Inte omöjligt att det blev fler misstag än så, men nu skiter jag i det här...