Tack BÅG!
Inlägg: 1192427
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycho: agree, sen vete katten om jag inte tycker JimmyH's trupp ser bättre ut.
inte så många "framtidsnamn" på backen precis från BÅG :-P å andra sidan skönt att TIK:are inte behöver åka på nån extra skada....
inte så många "framtidsnamn" på backen precis från BÅG :-P å andra sidan skönt att TIK:are inte behöver åka på nån extra skada....