erathoo: Caslava in i truppen direkt:
Inlägg: 1192440
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Underbart!
Kommer nog åka bil upp imorgon för att kolla matchen. Någon som vet hur de funkar där uppe i Swedbanken? Kan man komma in på bortastå även fast man inte åker med Supporterklubben?
Underbart!
Kommer nog åka bil upp imorgon för att kolla matchen. Någon som vet hur de funkar där uppe i Swedbanken? Kan man komma in på bortastå även fast man inte åker med Supporterklubben?