1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1192830

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Kongo: När ritningarna för ombyggnationen kom 2003 så fanns inte de där hålen. Suppporterklubben var således nöjda med läktaren. Men senare så var det brandmyndigheterna som krävde att det skulle se ut så där. Sedan fanns det liksom inte så mycket att göra.

Jag tror inte att frågan är aktuell hos supporterklubben idag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
JimmyH:
Du har aldeles rätt Jimmy!
Det är ingen idé att diskutera någon utveckling/ombyggnad av någon läktare så länge det inte är beslutat om huruvida man ska bygga nytt eller inte.

Alla diskussioner som innebär investeringar i nuvarande E-On arena avfärdas med en handviftning av klubbledningen/fastighetsägaren om det inte är rena säkerhetsfrågor.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer